Monday, February 23, 2009

sekitar jumble sale PAKK


Date: 13th February 2009 (Friday)

Jumble sale anjuran Kelab PAKK (Pendidikan Awal Kanak2) Fakulti Pendidikan diadakan pada hari Jumaat lepas. alhamdulillah...sume berjalan dgn lancar. meriah juga ye. memandangkan ramai usrahmates saya dari PAKK course, maka kami termasuk naqibah kami pun bersyura untuk membuka satu booth kecil untuk jualan tshirt, terjemahan Quran dan buku2. beberapa hari sebelum itu, kami ke Masjid Jamek untuk mengambil stok, ada yang ditugaskan membuat poster dan handbills untuk publisiti dan ada juga untuk menguruskan sewa booth dsb.

seawal jam 9am, kami tiba di parking kereta, dan bersiap2 menghias booth kami. saya menjaga untuk shift pagi manakala naqibah saya menjaga untuk shift tengahari dan ptg. (kerana saya perlu bergegas balik ke kolej utk siapkan assigment yg perlu disubmit pada kelas ptg itu). usrahmates kami yang lain turut hadir memberi sokongan mantap pada kami! hehe.. walaupun untung yang dapat biasa2 sahaja, alhamdulillah, yang penting saya berasa sangat gembira dengan jualan pada hari itu. eratkan dan rapatkan ukhwah antara kami, seusrah. enjoy habis! kami gunakan keuntungan yang kami dapat itu untuk membeli makanan buat usrah kami minggu2 hadapan insyaAllah.

jazakunallahu khayran kathira =)



No comments: